20 Ocak 2010 Çarşamba

S3 can-dı.

Merhaba SS; (ss'in anlamını hala tam olarak bilmiyorum)
Bir dönemi daha geride bıraktık. Halbuki sene başında ''of bu hazırlık bitmezzz'', ''ay abi yarın gitmicem'', ''bugün bi' uyumusum, bi uyumusum'' diyorduk. Bi süre sonra herkesin en az bir dönem attendance ı 1 gelince '' 2 elim kanda da olsa yarın dersteyim'' tarzı konuşmalar başladı, büyük bir kısmı yalan oldu. Ama bugün gördük ki zaman çok çabuk geçiyor, bir bakmışız section 3 dağılıyor. Şu an kimimiz odasında, kimimiz çoktan evine döndü, kimimizse spor salonunda terlerini atıyor. Bu geçirdiğimiz süre içerisinde zaman zaman tartıştık, zaman zaman çok güldük çok eğlendik, gözümüzden yaş gelene kadar güldük, zaman zaman birbirimize anlam veremedik ama ne olursa olsun hep s3 olduk. Bence gerçekten diğer sınıflara bakıldığında hem kişilikler bakımından hem de arkadaşlıklar bakımından farklı bir sınıftık. Umarım ikinci dönemde de beni satmazsınız ve yine beraber gülüp eğlenebiliriz. Yani ikinci dönemde hep beraber göbeklerinizi tutarak gülerken, yanınızda olmak istiyorum. Ya da siz SPS sınavından önce gerilirken ben yine göbeğimi tutarak gülmek istiyorum size. Her neyse ya işte böyle bi mail atmak geldi içimden, hatta bu gazla gidip güzel bi blog yaziyim ben, ya da bu maili blog yapiyim.

Alparı inanılmaz komikliğiyle hatırliycam, bu okulda en çok güldüğüm insan olabilir kendisi, bi de attendance kralı seçebilirim, ayrıca bütün apaçi şarkıları bilip bütün history, denying history hakkındaki derslerimizde her SOCIETY lafı geçtiğinde societyyyyyy her break time dendiginde BREAK 4 LOVE demesiyle hem müzik zevkini, hem de bilgisini konuşturdu.
Gülçini her gece azimle yarın derse gidicem şeklinde uyuyup bir sonraki gün aynı azimle uyuması, ve Richardla olan o inanılmaz bağı gerçekten hepimizi etkiledi. ITS NOT COMING RICHARD. Ha bi de kendi odamdan çok onunkinde vakit geçirmiş olabilirim, üzgünsem üzülür, mutluysam sevinir cnmS bnmS.
Ozcanın pesimist tavırları ve hayatta görüp geçirmiş olup farklı bakış açılarıyla olaylara yaklaşması da bence bu dönemin bombalarındandı. Ha bi de bi akşam tabuya çağırmıştım saat 21 gibi uykum var dedi, ayrıca her sabah spor falan yapması da onun zeki cevik ve ahlaklı olduğunu gösteriyor.
Meltemin gülüşü ve tabiikide espri anlayışı, bülent ersoyu sevmesi, desti izdivac setinde fotosu olması, ayrıca beraber takıldığımız her anın eğlenceli geçebilmesi inanılmazdı.
Burakla ilgili çok şey var yazıcak, en -basit-e indirmek gerekirse, uzamayan sacları,ama BAYA inanıyo uzadıgına, özellikle de ''BURAK SENİN SACININ ÖNÜ NOLCAK'' ,bi de repliğimiz ve midterm sonucumda tuzlu gözyaşlarımı omzuna hiç çekinmeden alabilmesi onu gerçekten ''list'' imden çıkarmamaya yeter :D. Bi de parmaklarını çok yorma cicim, sonra şişiyo, su topluyo, üzülüyorum.
Onurla ders çalışıcaz diye çok istekli başlayıp işin sonunun hep videolarla bitmesi, tabiikide ders çalışamamız, ve muhteşem şarkı alışverişlerimiz :P, ikinci dönem daha iyi müzik zevkli birini bulursa beni satmaz umarım !
Eylulun Haticeye inanılmaz bakışları ve tabiikide attendanceın dibine vurduktan sonra geldiği derste BENİM ADIM NASIL YAZILIYODU?! demesi, yemekhanede sürekli karşılaşırız bence daha, çok komik anılarla geliceginden eminim :D.
Çağılın ikinci dönem de amfide hocalarla göz teması kurarak mezun olacagından eminim, gerçekten başarılı metodlar bulmuş eğitim ve öğretim hayatında, umarım msn muhabbetlerimiz asla ve asla kesilmez !
Ecenin inanılmaz şirinliği ve almanca bilgisiyle bi' kaç şey kapabildim galiba ondan, umarım yine yanımda tatlı tatlı gülümsemeye devam eder, uyumaz dışarı çıktığımızda da, bi de ns'den de 100 ü çaktı mı okul tarihine yazılacagı inancındayım cicimin. Bi de inş okulumuz taksime taşınır, onun mutlu olması için bunu isterim !
Yasin de umarım asla calısmalarına ara vermez, tam gaz böyle devam eder. Bi de çok sevgili arkadaşım Yasin ELİNE KOLUNA MUKAYET OL ! :D , öyle herkes benim gibi değil :p, ha bi de sorunum olursa direkt görüntülü arama başlatıp o anda 'live' soru sorabilecegim tek kişi kendisi bu okulda :D.
Serkanın radyo yayınını dinleyin, onunla oturun müzik muhabbeti yapın, taksime gidin hatta. Her konuda oturup muhabbet edilebilecek ender insanlardan, ayrıca akçaya gidip ekstra bir tatil yapması da, takdir edilecek cinsten.
Hasanın 'ben bu hafta geldim mi?' leri ve 4. derse gelip gitmesi, ems i ucundan kaçırması gerçekten unutulmayacak cinsten, sınıfımızın inanılmaz karakterlerinden biriydi bana göre, ayrıca inanılmaz ölçüde komik ve esprileriyle sınıfımıza neşe katabiliyoridi. Hasan ikinci dönem artık gereksiz sorular sormicam, hep akıllı uslu olucam.
Barışın Richardla arasındaki muhtesem ilişki de bu döneme damgasını vuran olaylardan biriydi, umarım bundan sonra hep BFF olursunuz, ve tabiikide barışın minigolf tutkusu unutulmazlara girenlerde yerini üst sıralara koyuyor.
Buse, ay Buse ya herkesi sevebilitesi ve herkese sevgi verebilitesi olan ender, nadir çok az rastlanır biri, o yüzü hep gülsün, bi de benim çok gülmeme takmasın hiç, benim kadar gülsün bebeto, kendisinin son 2 hafta gaza gelip oral prac. costurması da gözümüzden kaçmadı, HIRS ONUN GÖBEK ADI. Shake Shake shake senoraaa :)))!
Emrenin gözü kapalı bir şekilde sınıfa girip good morning demesi, kahvaltıyı sınıfta browni ve icetea ile yapması, kısa filmleri izlerken btbokuyorum ayağına uyuması (!), bunların hazırlık 101 dersi olarak verilmesi lazım, geleceğe örnek olması lazım Emre'nin kitlelere seslenmesi lazım... Bi de Emreyleyken cok gülüyorum söylemeden edemiciiim.




Sanırım bu kadar, neyse hepinizi çok seviyorum.

Cheers


Selin.

ya da .


S.

you know you love me.

xoxo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder