19 Nisan 2010 Pazartesi

istanbul forever

Ankara'ya gittim geldim, çok rahatladım. Öncelikle Emin'i gördüm ki ben kendisini çok severim. Sonra ODTÜ'yü gezdim -inanılmaz bi yer imiş- çok çok eğlendim. Kuzenlerimin 100 de 1 ini gördüm, bol bol oynadım onlarla da. Araba sürdüm hayatımda ilk kez! Ve çok garip bi hismiş gerçekten, ama otomatik vites almiycam arabam olursa, kesinlikle 1e al 2ye geç hop 3e getir diye zorliycam kendimi. Daha havalı bence. ZALIM başlıklı fotoğraflarımı yakında koyarım facebook'a, oraya, buraya, mahrum bırakmam kimsecikleri. Eşe dosta hiçbişi getirmedim. İsteyen de olmadı zaten. Gelirken çok güzel müzikler dinledim. Öne oturup çekirdek çitledim, arkaya geçip uyudum. Eve gelince de uyudum, çok kötü rüyalar gördüm ama. Sabah kalktım bi' türk kahvesi içtim kendime geldim. Röyksopp'un İstanbul Forever adlı bi şarkısı varmış, kendisi Poor Leno remixiymiş, onu öğrendim. Dinledim. Güzelmiş. İstanbul forever.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder