9 Eylül 2010 Perşembe

baybayram

bayramları çok seven biri değilim.
sebebini buraya yazacak kadar hopdirik değilim.
bayramda sabah kalkıp kahvaltı edip, kitap okudum. okurken uyuyakaldım. geri uyandım. gittim yeni gelen kişiyi öptüm. a-a bayramımı kutlamayı unuttu galiba dedi. herkesin bayram için tekrar öpülmesi gerekirmiş. (dipnot: 15 yaşındaki anarşik teenage girl asla değilim) neyse sonra uyanmamın üzerinden 15 dakika geçti, ki tanıyanlarımız bileceklerdir ki ben uyanınca dünyanın en anlayışlı insanı değilimdir. gittim büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öptüm. annemi hiç üzmedim, süper bi kız oldum. bayram mesajı atanların ilk 5ine cevap verdim. (çok havalıyım öyle ilk 5ine cevap veriyorum yani, düşün) ekin'le konuştum yine 1 saat. çok özledim be. okul başlasın. dondurma almışlar bize onu yedim. yan evdekiler mangal yapıp halay çektiler onları izledik berişle. sonra bi tane vidyo var ben o vidyoyu her izlediğimde nasıl gülüyorum. ama amaçsız ve ucuz gelebilir. ama işte o insanın HAYAT SEVGİSİ diyerek durumu kurtarabiliriz galiba. dur mahrum bırakmiycam sizi. buliyim linki. burda . o kadar ucuz ve güzel ki, tekrar izledim. neyse şimdi kitap okiyip yatıcam galiba, ankara'ya gitmem de yalan mı olucak belli değil, merhaba sıkıntı, iyi geceler size de.


aa bi de bunu yaptım çok sevdim. bir vacd öğrencisi böyle olmalı. evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder