25 Kasım 2010 Perşembe

Orta Asya'da yetişen, sürekli yeşil kalan bir bitki.

benim ablamın adı hansel. çok zor bi isim gerçekten, çünkü almanyada yaşamıyoruz, her yerde sürekli yanlış yazılıyo bu isim. anlaşılır bi durum. benim adım da selin. türkiye de gayet yaygın bi isim. ama anlamıyorum. neden sürekli benim adım yanlış yazılıyor arkadaş... hadi bak ablamın adı hansel giderler tansel yazarlar cansel yazarlar bunlar olabilecek şeyler, ama selin gayet bilinen bir isim ya. valla bak selen falan yazsalar yine bişi demicem ama benim adım SELİM değil, sevdiğimin adı o OKEY? bu sürekli oluyo. şimdi size bi iki örnek koyuyorum duygularıma tercüman olması açısından, çok doldum vallahi.



3 yorum: