23 Eylül 2011 Cuma

L for losers

hellö
çok hastayım.
yola çıktım, arkadaşımla buluşmaya. dolmuş için bozuk param yoktu. bakkala girdim 'bi su' istedim. 50 lira verdim, 'ben bunu alamam DA, nasıl boziyim DA' dedi. başka bi bakkala gittim. bisürrü saçma sapan şey aldım, boşuna paramı harcadım. dolmuş beni uzaktan gördü, beni bekledi. her şeyin düzeleceğini sanıyordum.
dolmuşta yanımdaki kadın ben öksürürken ve ağzım açık eblek eblek etrafa bakarken beni kınadı, beni baya kesti ve sonunda yanımdan kalktı, diğer en uca geçti. çok kötü hissettim.



neyse yol devam ederken önümdeki adam da parayı elimden almak istemedi. bunlarla yaşayabileceğimi sanarken tam dolmuştan inerken, her zamanki gibi, yere kapaklandım. toplanmaya çalışıyordum. çantamı yerden aldım.

ve birden arkada şu müzik çalmaya başladı ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder