11 Nisan 2012 Çarşamba

mikrodalga

kendimi kocaman bi siyah bi çember gibi hissediyorum
canım hiç bişi yapmak istemiyo
çay bardağı kutusu yapmayı hiç istemiyo
tatil yapmamış gibi
sanki o hollanda sokaklarına hiç gitmemiş gibi
ben ne ara gittim geldim
uçaktan inip geri uçağa binmiş gibi
başımı ağrıtan çok fazla düşünce var
her tarafta stresli insanlar var
benim egzamalarım en coşkun dönemini yaşıyo
canım çook sıkılıyo
şu an stüdyoda kafamı masaya koymuş bi şekilde size bu satırları yazarken
saatin 11e gelmiş olduğunu ve hala hiiiiiiiç bişi yapmadığımı fark ettim
sadece blog okuyorum bazen bazen de tweet
ama blog tadında değil onlar
geçen sene bu zaman için hayalini kurduğum hiç bişey olmamış
şimdi fark ettim
uzun süredir günlüğüme yazmıyodum, 4 sayfa yazdım
hakkaten bunalmışım galiba
galiba insanlar hiç bi şekilde değişmiyo
ben de öyle
geçen düşündüm
aslında ne de güzel kusurlarımız var
bizi insan yapan onlar
kimse yüzde yüz melek olmadığı gibi
kimse yüzde yüz şeytan da değil gözümde
ama bazılarımız biraz fazla kaprisli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder