12 Mayıs 2012 Cumartesi

redlight hakkında

selamlar, normalde amsterdam hakkında bir şeyler yazıcam demiştim. çok şey vardı aslında anlatıcak - ama sonra beni en çok rahatsız eden şeyden bahsetmeye karar verdim bu videoyu görünce.

amsterdama gidildiğinde herkesin bahsettiği bi' yer vardır - redlight-. neyse biz de ilk gece buraya gittik.
kırmızı kırmızı ışıklar, dolu dolu sokaklar, her şey o kadar turistik ve güzel duruyordu ki. hiç bişi moralimi bozamazdı.

sonra bi baktım her binanın katlarında kadınlar duruyo, millet gelsin diye şov yapıyolar, içeri çekmeye çalışıyolar. ayrıca sabahları yaşlı kadınlar duruyormuş akşamlara taş kadınları koyuyolarmış.

bu duruma o kadar fazla üzüldüm ki, orada bütün gece bekleyen kadınlar. yani tabii bu türkiye'de daha kötü bi durumda amsterdam bunu turistleştirmiş ama bana turistleştirmiş olması bile rahatsız edici geldi.

şovlardaki vaziyetten hiç bahsetmiyorum bile. pahalı şovlara girersen daha fazla eğleniyolarmış gibi bi halleri var ama ucuzları içler acısı, kadın bi yandan saatine bakıyo falan da filan...

belki hayatımda ilk kez bi durumu bu kadar yakından gördüğüm için bu kadar etkiledi beni redlight district, belki bu durumda diğer ülkeler arasında en iyisi.


vidyo da burada buyrunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder