22 Ocak 2013 Salı

tatil -bilinç akışları

dünyanın en güzel fotoğraflarından.
geç de olsa tatilime girdim.
11ine kadar (galiba) tatildeyim.
çok güzel günler geleceği hissi sardı 4 1 yanımı.
hislerim beni pek yanıltmaz.
iki tane keblebeğim erasmusa isveçe gitti, biri de çok yakında amsterdama gidiyor.
bazen geleceğinizle ilgili çok düşünürsünüz ya, çıkış yolu bulamazsınız, ben de bu ara nedense o his 'gitti' (çünkü hep vardı).
bu tatil bana çok iyi gelecek. tek isteğim azıcık bol kekikli et, domates çorbası bi de.
sebze yemeyi de çok özledim.
derslerim iyiydi, canımı sıkan bi konu oldu ama şimdi ona da çok pozitifim. herkese gülümseyecek güç var kalbimde.
8 saattir pis yedili izliyorum.
çok film izleyip muhabbetini yapmak istiyorum.
arkadaş çevren seni çok pis kitliyor ya, hani resmen 'ne' olduğunun göstergesi.
bencillik bu dönemin popiş olayı galiba, hayırlı olsun.
yine düz başlayıp laf sokmalı blog yazdım, kısmet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder