29 Kasım 2009 Pazar

3 film

evet sevgili arkadaşlar, 'yok olm gitmem' dedim , 'banane propogandirik-rik o film dedim' bi kaç ay sıktım dişimi,ama sonunda gelin görün ben gittim bu 'nefes' e. ve yorumum geliyor kesinlikle gidin. ya ben sevmem öyle milliyetçi filmler hebele höbele demeyin ve gidin. gerçekten inanılmaz başarılı ve güldürüyor, ağlatıyor zaman zaman da baya düşündürüyor. ha yalnız benim yaptığım hatayı yapmayın; ben izlerken gerçekten kötü bir salonda ikinci sıradaydım, arkadaki boş koltukların dolmaması için filmin ilk 15 dakikası dua ettim, 4. sıraya geçtim, ama o 4. sırada zaten normal bi sinema salonunun en ön koltuğundan bile daha yakın bi yerdi, o yüzden sesi duymakta biraz zorlandım, daha doğrusu fazla duyduğum için çatışmalardaki bazı konuşmalardan bir şey anlamadım. imbd'den 9.6 almış bi aralar, izlemeden önce 'yanlışlıkla olmuştur' dediysem de, izledikten sonra direkt aklıma bu cümle geldi ve utandım. kısacası izleyin, oyunculuklar güzel tatlı, konu diyaloglar gerçekçi, son bir bakıma beklenen son, ama güzel ama güzel yani.

burdan ne anlıyoruz ayrıca, yapmadan etmeden bir şey hakkında çok konuşmayacaksın. ben sanırım çok yapıyorum bunu. ha bi' de bundan önce ben 'kıskanmak' a gitmek istiyordum, gitmedim hala, onu da izlersem yorumlarımı yazıcam, lakin onun da aşırı güzel bi' film olduğunu düşünüyorum, bakalım izleyip görüciiz.

film demişken bu hafta the machinist'i izledim (el maquinista) ; christian bale bence sen ölmelisin. yani o adama o kadar aşığım, oyunculuğuna falan, bu filmi izledikten sonra bildiğin 'tapıyorum' . filmi izledikten sonra da faithless'tan insomnia dinlenilebilir, bu da size güzel tatlı bir ipucum olsun, aa hatta önerim olsun.

si ya later alligator !
filmlerin fragmanları

nefes

kıskanmak

the machinist

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder