17 Haziran 2010 Perşembe

ezel- en kısa dizi

ya öyle olsaydı nolurdu dediğimiz şeyler vardır.

benim için bunların birinci sırasında ezel gelir.

şimdi ben ezeli her hafta izlemiyorum, ama evet konusunu biliyorum, eşte dostta, dönercide açık olunca bakıyorum noluyo diye. dizinin ömer abimiz estetik yaptırıyo yüzüne ezel oluyo işte konuşuyo şöyle bişiler diyo muhtemelen :

-... ve sonra ezel oldum. artık beni kimse tanımayacaktı. eski ömer yoktu. falan filan

sonra yeni hayatına başlıyo intikam alıyo falan.

peki ya şöyle olsaydı

-..ve sonra ezel oldum. artık beni kimse tanımayacaktı. eski ömer yoktu. yola çıktım. yürümeye başladım. herkes bir yabancı gibiydi.


mahallenin manavı : aa naber ömer gözükmüyon ortalıkta
ezel : hsktr ya !

sonra dizi biterdi. herkes yatağına gider yatardı.

1 yorum: