8 Aralık 2009 Salı

Adınız, Soyadınız

şeyi fark ettiniz mi ...ergen soyadlı insanlar var....şöyle acıkliim;
bi geyikte 'gülben ergen' ismi gecti ve ben bu ismi yazdıktan sonra baya bi kaldım,nasıl yani ya,ergen mi?!,soyadım ergen olsa kendimi atardım heralde,yani düsünsene büyüyüncede git soyadını degiştir menapoz/antrpoz yap yani.ohaohaoha.ayrıca gülben ergen cocugunun ismini ' atlas' koydu,ailede heralde ismimlerimizle dalga gecilsin diye bi ugras var,anlayamadık gitti.

PS: 10 sene sonra öyle soyadlı birisiyle evlenicemki,bu yazdıgıma pisman olucam biliyorum...

Soyadı geyigine girmişken,
ilkokul 1 ....
sınıf arkadaslarımdünyanın en güzel,en uzun ve asla 7 yasındaki bir cocugu sıkmayacak oyun; 'kutu kutu pense' oynanuyolar...Ben de tabi altta kalır mıyım benimde ismimin söylenilmesini istiyorum,o arkadasım x olmak istiyorum,güzel ve ismimin söylenilmesine saskın bi ifadeyle arkamı dönmek istiyorum...Tabiikide gittim hemen ,''ben de oynayabilir miyimMelek '' diyerekten ortama sızmak isterken :

-HAYIR SENİN SOYADIN DÖNMEZ SEN DÖNEMEZSİN...
şeklinde bi şutla karşılaşmıştım...o günden sonra zaten sınıfta
-SELİN DÖNMEZ BELKİ DÖNER HAHAHAHAHAH şeklinde dönmeler başladı,korkunc bi cocukluktu.

Daha ilerki yaşlarda ortaya cıkan bi geyik de
-SEBNEM DÖNMEZLE Bİ AKRABALIGIN VAR MI?
Tabiikide yoktu,bununda en güzel cevabını sivri zeka ailemizin gülü,ablam,hansel vermiş:
-Evet.
+Oha ciddi misin neyin oluyo?!!??!
-Amcamın oglu.
+Hıı ne güzel.
-....
+ Nası ya !?!?!?


Gerci benim sadece soyadı magdurlugum var ablamın işi daha zor....
+Adın ne ?
-Hansel
+BEN DE GRETEL PUHAHAHDSDAS

+Kardesinin adı ne
-Se..
+DUR BEN SÖYLİİM;GRETEL PAUDAHDSADSAKDASLD

+Adın ne ?
-Hansel
+BEN DE GRETEL
-Bu espriyi yapan 203203290.cu kişisin,tebrikler cok yaratıcısın.


+Ay sen selinin ablasısısın di meeee
-Evet..
+Adın neaaaa
-Hansel
+Nası yany yaff e selin niye gretell diil
-Senin adın ne?
-Yagmaaaaaar (yagmur)
-Kardesin var mı..
+Var efttt
-Adı ne?
+Ali
-Onun adı niye camur diil ?
+Nası yanii ne alakakieeeeee
-....


+İyi günler,adınızı ögrenebilir miyim
-Mmmm Tansel (Bi geyige daha gelmeyelim derken)
+Oyle mi anlamı ne ?
-Hsktr =/

22.7.2007

1 yorum:

  1. ahahahaha :D:D koptum burda süper bir blog bu tarzda yazılarını bekliyoruz tüm dertlerimi unuttum :D

    YanıtlaSil