21 Aralık 2009 Pazartesi

vefasız


gel benim vefasızım
sen bana doktor
ben sana
hastayım
sensiz
yastayım
yine



işte bu şarkı sözleri benim çocukluğumun önemli bir kısmını kaplıyor, çünkü tüm yaşıtlarım tarkana, kenan doğuluya aşıkken ben fatih erkoça aşıktım. ha neden diye sorun gerçekten en ufak bi' fikrim yok, şu anda yaptığı müzikten her ne kadar hoşnut olmasam da o 'vefasız' yok mu ben o şarkıyı dinledikçe aklıma fatih erkoçun televizyonda takım elbise arkasında mavi perde aklıma geliyor sadece ve ben inanılmaz mutlu oluyorum.


yılını hatırlamam, babamla yolda feneryolunda yürürken benim ilahımı görmüştük. aa fatih erkoç inanmıyorum dedikten sonra mutluluktan ne yapacağımı şaşırmıştım. babam da ' o da bizim gibi insan bizim gibi yiyio içiyo ve ... '' dedikten sonra... ah fatih erkoç . ah be babam . her şey o an böyle çok değişti, bi garip oldum. ne olursa olsun fatih erkoçtu o . normal biri değildi. ilahımdı ?! biraz hüzün, biraz dargınlık, o günleri de atlattım. 'vefasız' ı hala çok severim ama sevgili her insan gibi olan çocukluk ilahım ben hala senin 'hepsi de tepsi de beni bekler ' şarkılarına alışamadım...

senin sesini hala çok seviyorum orası ayrı.

ha bi de yarın konseri varmış, çok gitmek istiyorum ama 'sabancı beni neden yoruyosun?'.

bunla ilgili de bi blog patlatmalı.


bi' de şarkı neydi acaba diyenler için de buraya tıklama şeysi yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder